En magisk dag

Idag är det tisdag. En magisk dag. Den infaller vanligtvis 1 gång i veckan. I värsta fall på lördagar.

Jag tar på mig min cermonidräkt. Ett par lila skotskrutiga byxor +tröja. Inga strumpor.
Vintertid har jag även en mantel.

Klockan 20.50 inleder jag allt med "The-time". Då är det bråttomt. Tevatten ska kokas, mackor ska bres, eventuella undangömda(för mig) godsaker ska letas fram..


Egentligen är det inte mer spännande än så att mitt favoritprogram sänds då (i värsta fall sänds repris på lördag). Jag har mina ursexiga,fladdriga, mjuka lila pyjamasbyxor + nån gamm t-shirt på mig. Inga strumpor. Vintertid en filt som värmer extra. =)

P är väl medveten om att han får lägga A på tisdagar. Skulle hon vakna efter den magiska tidpunkten får han vackert avsluta det han påbörjat och natta om henne. Slut disskuterat.

Jag ska nämligen se "Desperate housewifes". Don´t ask me why!! Det är egentligen ett ganska dåligt program. I början rätt förutsägbart men nu med lite mer tokerier. Kontrasten mellan mina lila skotskrutiga pyjamasbyxor och deras välsvarvade ben är ju skrattretande.. men jag bryr mig inte. Det är rätt mysigt att sitta där med en bauta te-kopp och låta fetmagen välla över byxkanten medan man sitter där i soffan och tar det lugnt för en gångs skull. 

Egentligen gillar jag Roomservice bättre med det behövs ingen cermoni då så därför inte lika viktigt=)

Idag är det tisdag!! Måste nog svida om till cermonidräkt nu. STÖR MIG EJ!! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men! Det är ju min cermoni! Samma lika här ju! Fantastiskt hur det kan vara....igår hittade jag inga godsaker dock. Fick nöja mig med teet....och....lite....chokladsås (skäms)

2007-11-21 @ 11:53:22
URL: http://babyboyblogg.blogspot.se
Postat av: Lisa

*ha ha ha!!!* Vi båda (P o L) skrattade gott åt din ceremonidräkt! Men nu ska inte lilla jag störa ifall du har några andra ceremoniella saker för dig.
Puss och kram skummbanan.

2007-11-21 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0