En sån där lista..

Min polare Lisa ville att jag skulle göra en sån där lista som hon har på bloggen.. så här kommer den..

Vad gjorde du för ett år sedan?
Ammade för fullt så ja gick Dolly Parton boobisar, träffade "The Mamas" flera ggr/veckan och tjatade på Per om att vi skulle börja renovera=) (vi är inte klara än=Þ)

Fem snask jag gillar:
surt godis, saltlakrits, choklad, bullar, mums mums=)

Fem sånger som du kan hela texten till:
Alva vackra Alva, Det vackraste som finns, naken i min säng, Svordomsvisan (magnus & brasse) Nothing else matters=)

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Göra mina föräldrar skuldfria(om dom nu har lån?) Investera i ett hemligt projekt, trygga Alvas framtid, köpa större hus, resa.

Fem saker som du gillar att göra:
Vara med Per och Alva, fika, träna, måla och träffa "The Mamas"=)

fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Guld kläder, leopardmönstrade kläder, snowjoggers, nånting med en Nalle Puh logga, korta tröjor. 

Fyra favorit saker:
Mobilen, datorn, mp3 spelare, penseln.

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Hmm, vet bara av att Lisa, Mistasia och Ida läser den här bloggen så det få väl bli ni då.. fast - Lisa som redan gjort sin lista=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0