Klara, färdiga.. inte redo

Efter flera veckors stillasittande arbete.. tro fasen det handlar om 11-12 veckor, så har vi äntligen börjat röra på rumpan på jobbet. Från att ha planerat, skrivit ner regler, rutiner och policy m.m så skruvar vi förbannade IKEAmöbler och möblerar 12 ungdomsrum + vårat eget krypin.. + å sen äter vi en massa pepparkakor=)

Självklart jobbar jag i helgen. En s.k "grishelg". Lördagspasset blir 8-23 och sönd börjar jag 13 och slutar 13.15 på måndag. Några timmar innan jag avslutar mitt pass på måndag.. åker P till Ö-sund med jobbet. Men jippi!!! Först hela helgen åt skogen å sen är P borta ända till onsdkväll!!  

Känner mig inte laddad för att börja jobba.. mitt förslag om att starta på måndag gick inte hem hos chefen. Det handlar bara om pengar. Att "förvara" flyktingbarn i kommunen är verkligen en guldgruva.. per dygn.

Sen finns det en massa saker som tystandsplikten förbjuder att blogga om.. så jag får väl blogga i huvet eller nått=) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0