*Wrooom*

Kom nyss hem från ett möte. Är sekreterare i en High coast racing club. Känns trist att vi antingen måste lägga ner eller slås ihop med en annan klubb i en annan stad. Det mesta har gått åt fanders pga att Mitt Sverige banan inte längre har den banlicens som krävs bla. Känner mig lite nere nu. Nu när jag äntligen börjar känna ett sug efter att få tävla så känns det helt plötsligt meningslöst med att leta reda på en tävlingsbil.

Inte blir det bättre av att vintern är så klen och bedrövlig att det inte ens går att bedriva någon form av körning på isen heller. Som tur är så har jag ju fått några förfrågningar om att hoppa in som extraförare i andra team till vintern.. men det lär ju inte bli någon hållbar is med de kommande milda vintrarna. Förbannade bajs väder som jävlas.

Det är bara att gilla läget och förbereda sig på det uppenbara.. slit ut all inredning i den tilltänkta gillestugan i källaren och bygga upp ett gigantiskt landskap för bilbanan. Börja arrangera en serie för scalectrix (hur fasen stavas det?) ist för att tävla med dom stora pojkarna på en riktig racingbana.image2
*morr* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0