En ny tavla

Ideén har funnits länge och jag vet ju en perfekt familj att avbilda *ler* Det har bara inte funnits den tiden jag vill ha.. eller orken. Men idag tog jag mig ordentligt med egen tid. Först en promenad å sen solarium. När jag kom hem så sov pyret redan och Per jobbade med några tråkiga papper. Jag försvann toksnabbt ner i skrubben=)

Skratta in än!!! Den är inte klar. Ska måla över lite här å där å sen eventuellt avsluta me lite annat grejs.. måste bara lägga den åt sidan å spåna lite på den. Kanske börja på ett nytt projekt så jag har ännu mer att göra=) Såg nu att dom röd/svarta färgerna på gubbarna inte syns så bra.. å inte heller den gråa bakgrunden..den ser bättre ut live=)

Klicka på bilden för full storlek

Du som känner igen antalet ungar i din familj kan ju komma hit å hämta den om du vill ha den. Annars hänger jag upp den i tvättstugan eller målar nått annat på den=) Jag säger som pojkarna på jobbet.. "inga problem"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0