kinamat, dop och grispass

Helgen har varit händelserik.. som vanligt. Fast det var ingen vanlig helg.
Alva bjöd över Elias på kinamat på fredan.. ja deras föräldrar följde visst med åxå, det var länge sen sist. Skoj!!
På lördag var det dop för Ellen. Det var inget vanligt dop.. det var det näst bästa jag varit på. (Det bästa var ju såklart Alvas dop=Þ) Den här gången fick nämligen jag (och Jessica) äran att bli fadder/gudmor till Ellen. Vilken ära!!

Prästen var min egen konfirmationspräst som jag hade för si så där 15 år sen. Jag måste ha  vare en riktigt duktig konfirmand trots att jag egentligen inte var ett dugg intresserad, för jag kunde ju alla prylar som fader vår, trosbekännelsen osv på dopet. Som rinnande vatten. 
Lisa du skulle ha vare sååååå stolt över mig=)

Nu ska ja snart slira iväg till jobbet för ett 24 timmarspass. Ångest. Jag orkar inte riktigt med det där nu.
Tjopp!


Klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: Vära

Vad fina ni var på dopet!

Klappa maggen från mej! Hoppas vi ses i stugan snart, vi åker upp på Onsdag em igen och stannar till lördag, ska på 40 års fest då..

2008-08-24 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0