Mission complete

Nu är mitt projekterande färdigt.. om man bortser från att de 4 byggplattorna inte är fastlimmade än. Har inte riktigt bestämt om det ska göras än heller. Det beror på hur nyfiken Alva är=) Ägarinnan blev stormförtjust och började bygga direkt. Nu sitter Per och hon däruppe och slåss om klossarna.

Kostnaden för spektaklet blev inte så blodigt. Bordet är nått som jag ärvt eller norpat av nån släkting när man var fattig student. Det var brunt och bedrövligt. Vitfärgen är kvar sen jag målade Alvas sängbord för någon vecka sen samt ett bord med 2 små stolar. Plattorna är inte gratis direkt men 396:- för 4 nya är det väl värt när hon får en behaglig höjd på prylarna.

Klicka på bilderna för större format

Nu har jag bara ett problem kvar.. måste ha ett nytt projekt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Celina

Fan va smart du är! Riktigt fiffigt :)

2008-12-29 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0