screw this!!

Per jobbade borta månd-tisd. Jag jobbade 27-timmars mellan onsd-torsd. Jag är ledig idag men Per jobbar. Imorrn (lörd) jobbar jag 8-23. Jobbar sen natt mellan sönd-månd. På månd morgon åker Per till Umeå och kommer hem på tisdkväll. På torsd jobbar jag 8-22. Sen får vi äntligen en ledig helg tillsammans innan jag ska jobba ytterligare ett 8-22 pass + en natt mellan juldan och annandan. Den enda det är synd om egentligen är Alva, hon börjar vänja sig vid att sällan få ha båda hemma samtidigt. Julefrid my ass!!!

Tillbaka till gårdagen, torsdag. Efter att ha jobbat myspasset på 27 timmar med ca 3 h sömn gick jag direkt till en väldigt bra föreläsning om kvinnors missbruk och medberoende. Mitt i föreläsningen kasta jag mig iväg till dagis för det var ju lucia där. Hann fota och slänga i mig en lussebulle innan jag stressade tillbaka till föreläsningen igen. Var hemma kl 17 och däckade i soffan 2 timmar senare.. okontaktbar. VAD PYSSLAR JAG MED EGENTLIGEN??!!
Tror och hoppas att det blir lugnare efter nyår.. ska ju kalva om 2-3 månader=)


Klicka på bilderna för större format
Hur lätt är det att fånga en sur tärna som inte vill va med på bild?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi tycker det var en fin liten tärna.. :-D

2008-12-12 @ 23:14:00
URL: http://famkassberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0