7 kvm extra tack!

Ojj ojj ojj.. nu är huset stort må du tro. Vi har inrett en smal avlång skrubb på nästan 7 kvm.
Efter flera månaders slit och frustration över att fått fel och för lite material + diverse krokben som att gjuta upp golvet ca 3 cm så står äntligen möblerna på plats!!! Nu är det bara lite krims krams som ska upp på väggen, som tex en tavellist till framtida picassomålningar m.m. Jag lovar att slänga in en bild.. lite för din skull.. men mest för min egen skull för att jag är så glad och stolt över mit arbete att det äntligen är ordning på min pysselskrubb/datahörna.
image7           image8

Nu är det bara de övriga källarutrymmena som ska få en "total-källar-make-over".. men det dröjer en stund till tyvärr. Vart är Roomservice, Bygglov eller Äntligen hemma när man verkligen behöver dom?


Kommentarer
Postat av: Ida

Men vad bra det blev! En sån skrubb vill jag också ha.

2008-02-03 @ 10:47:29
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0