Våga vägra nyårslöfta

Det är bra konstigt hur man kan förändras från den ena dagen till den andra. Helt plötsligt är filofaxen så prydligt uppdaterad med olika färger om olika möten eller annat onödigt. Sen ska man vara en ny bättre människa bara för att det råkar vara 1 januari? Löften hit å dit.. bullshit!! I år blev det som vanligt inge nyårslöfte.. jag har inget jag bör lova mig själv vid just det 12 slaget.

Att jag borde gå ner dom där sista kg sen Alva föddes har jag vetat sen länge.. det har bara vare så förbaskat jädra mycke med nyjobbet + lite annat drygt att jag inte orkat bry mig. Jag har inte ens mått särskilt dåligt över att kläderna inte sitter som dom ska. Men nu börjar man tänka på beachen 2008.. dvs stugan i finnmarken=)

För ett tag sen slog tanken mig.. att det kanske är dags för en knodd till??! Då borde man kanske inte ha bikiniångest om man har en fin mage som man är tvärstolt över? Eller så ser man ut som man var huvudattraktionen på ett valsafari så blir man deprimerad bara för det=)

Jäjä.. nu är det iaf 2008 och jag ska bli av med några kg.. men det är då inte pga nått fjantigt nyårslöfte.. jag bestämde mig för lääääänge sen. Det har bara inte prioriterats=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, vilken bra ide´! En bebis som får fylla ut pöpåsen på magen i sommar ! Hinner jag!?

2008-01-04 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0