Vill/inte vill veta

Okej.. here we go again. Jag har blivit utmanad av mistasia. Så här kommer 7 sanningar om mig själv. Helt galet...Men okej..Här kommer dom:

1: Jag kan inte rapa!!
2: Jag skyller på Alva när jag fiser. Ibland funkar det.. ibland går det inte att ljuga längre=)
3: Jag vill börja spela fiol igen.
4: Jag är väldigt dålig på att laga mat.. pga att det är roligare att äta än att kocka.
5: Jag har börjat måla tavlor.. tråkigt info om mig men så är det=)
6: Jag vill bli egen företagare.
7: Jag SKA ta motorcykelkörkortet.. nån gång!

Jag ska tydligen utmana 7 vänner, men eftersom jag knappt vet vilka som läser detta så utmanar jag de jag vet. Ni andra får gärna hojta till om ni antar utmaningen=)

BästisPrästis


Ida

Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde nr 5...=))

2008-01-22 @ 09:16:40
Postat av: mistasia

perfekt =))

2008-01-22 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0