1:a, 2:a, 3:e.. såld till herrn i Björknäs!

Wohoooo!!
Jag har sålt min första tavla.. (är jag en konstnär nu??) F & C.. ni ä bra knäpp ni=) Ni höjde min prestationsångest till max.. kanske lika bra de=) Jag har inte fått skriva nått om det här i bloggen.. än mindre visat några bilder på tavlan för det skulle ju bli en present till min kusin från karln hennes men nu är det fritt fram.. hoppas ni blev nöjda (ja, ja, ja.. jag vet att ni svarat på det flera ggr men jag förstår fortf inte=))

Jag skulle behöva utöka mina 3½ kvm målarskrubb till en atelje som det så fint heter.. åtminstone ett rum på 10 kvm. Försökte peta ut Pers kontor som upptar resterande 3½ kvm i samma rum men det har inte gått så bra=)
Vi måste köpa ett större hus.. men vart finns dom i den här barack-byn?


Klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: Celina

Är supernöjd av att äga ett alster av konstnärinnan från Lekvägen :)

Nu är de bara att försöka göra tavlan rättvis och hitta ett guldläge i lägenheten...

En av dagens bästa presenter va de i alla fall, tur man har en supersambo :)

2008-07-08 @ 22:30:28
Postat av: annelie w

Men virus vad du är duktig!!!

Blir djupt imponerad!!!

Tror du måste ta i hårdare när du ska sparka ut gubben ur skrubben!! Kan vara svårt att få bort dom när dom väl pinkat revir nånstans. Har samma problem i MIN sadelkammare. F tycker det är hans verkstad!!! /kram

2008-07-13 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0