Go morrn!!

Har jordfräsat omkring i sängen i 3 timmar så det är lika bra att kliva upp trots att klockan snart är 5. Det finns så mycket jag ska göra, vill göra, och nyss har gjort. Det senaste har kretsat i huvet sen jag vaknade vid 2 tiden. Under kvällen har jag varit uppe i stugan å pöat på i det nyrenoverade rummet... har längtat sååååå!! Men nu kan jag inte riktigt släppa det.. funderar å tänker ut nya lösningar, vänder å vrider på ett klaffbord som inte fick nån instruktion med sig hem (jag SKA fixa till det, så är det bara). Funderar åxå på vad jag ska göra imorrn.. ha ju bytt pass me Mona och blev ledig imorrn så nu blev det konstigt=)

Jag har nyss slängt i mig chips från gårdagen trots att dom inte var goda.. (det var kanonroligt på Kramfors stadsfest, ni som inte var där=) ) Sen har jag spejat i kakburken åxå samtidigt som jag skrev en shoppinglista till midsommar=)
Funderade ett tag på att ta en promenad men då väcker jag hela huset när jag ska upp å leta reda på kläder så det la ja ner.
Undra om det finns nån söndagsreklam i brevlådan?

Snart vaknar Alva..

Nymålat rum i stugan som en gång var grönt.. kommer nog alltid få heta gröna rummet Alvas hörna i stugan ( Undra om man kan ha den här skapelsen på väggen i det rummet?
Klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: Ida

Men gå och lägg dig...

2008-06-16 @ 09:22:33
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com
Postat av: Celina

Jäklar va fint de blev i stugan :)

Jag skäms när jag inte ens har varit dit och kollat :)

Nu får jag skärpa till mig!

2008-06-17 @ 19:15:04
Postat av: Vera

Celle: ja skäms på dig.. vi kanske ska ta en titt både på vårat hus OCH stuga när vi har bestämt det där magiska datumet=) Jag har semester om 2½ vecka=)

2008-06-17 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0