Booooring

Tänkte att jag skulle blogga bort lite tid innan jag ska sussa på jobbet.. men ja ha som inget skriva om. Jag går fortfarande på sparlåga.. jobbade som sagt ca 64 timmar förra veckan å den här veckan varvar jag ner med 49 timmar.. har ont i hjärtat åxå=( Per vill att jag ska gå till doktorn.. men jag vill inte gå till den där vetrinärstation. Dom skickar bara hem mig och säger att jag ska äta bättre, röra på mig mer, röka mindre, dricka mindre alkohol/dricka och inte oroa mig. Problemet på den "mirakelmedecinen" är att jag äter bra, rör på mig några ggr i veckan, röker inte, dricker knappt nån alkohol/dricka.. å oroa mig.. det lär man ju aldrig kunna sluta med om man har kalvat fram en unge till denna värld??!

Upplyftande inlägg.. i know!! Thats life.. just nu! Hoppas på att något roligt ska hända..

Joo.. en påminnelse till mina vänner.. bara för att min blogg är lite tråkig just nu behöver inte ni sluta skriva.. SKRIV SÅ JAG FÅR LÄSA HUR BRA, ROLIGT, INTRESSANT OCH GIVANDE ERAT LIV ÄR JUST NU!!!! 

Kommentarer
Postat av: Carro

Huvva...tycker också du ska till doktorn....förstår din oro, men jag är säker på att eran Alva har det mkt bra....sköt om dig och vila!! kramän

2008-03-06 @ 22:59:35
URL: http://www.metrobloggen.se/carro77

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0