Inte mitt fel

Precis.. det är inte mitt fel att det inte går att styra sitt godisbegär. Har en myyyycket trovärdig artikel från Aftonbladet som styrker anledningen till att jag just ätit en kexchoklad. Jag är förbannad!! Det är anledningen enligt dom.

Allt börja med en mycket intensiv kväll på jobbet där jag lyckats aktivera mina ungdomar med att måla tavlor!!=) Problemet var att det var ganska sent när vi började men jag kunde inte säga ifrån när dom frågade om dom fick måla. Det var ju det jag strävat efter en hel sportlovsvecka!! Ungdomarna blev ganska vilda på slutet och slamsade men det såg jag som positivt för då bruka dom bli trött när dom käkat kvällsmackan. Men ett visst folkslag blev snarare piggare och höll igång till strax efter 3 inatt!! Jag fick kliva upp flera ggr och riva i.. slängde tom igen en dörr ganska hårt sista gången jag klev upp... lite så där sandlådenivå=)

Klockan 6 ringde väckarn och då somna jag nog runt kl 4 i ren ilska. Jag fick fara hem kl 7.30 (uppgjort med sambon) för att lillpyret hade lite feber. Sambon har ju börjat ett nytt jobb och det är nu han ska visa framfötterna.

Hemma möts man av en gnällig feberflicka som har beslutsångest om hon ska äta eller inte/ om hon ska ha haklappen under rumpan eller runt halsen.. ja det blev lite enerverande till slut. Jag gjorde välling och tog jänta under armen och gick å la oss båda. Nu ha ja sovit 3 timmar tillsammans med henne.

Det var då jag hittade kexchokladen. Väldigt passande.. jag har ju inte äte nånting idag så den bara måste ja ha..
Men nu med aftonbladets "kloka ord" behöver jag bara skylla ifrån mig.. jag var ju bara arg på jobbet=)
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article1998449.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0