Jäkla bajsdag

Nerverna ligger utanför kroppen. Dom kliar överallt. De känns lite bättre nu efter en lugn thé-time å lite desperate housewifes. Men annars har dagen varit groteskt hemsk. 2 skiljda viljor kan verkligen ta energi.. av varandra. Det skiljer bara 27 år mellan oss men den yngre förmågan är fasen lika tjurig & envis som mig. Evil kombination.

Idag önskade jag att jag och Per hade ett dagtidsjobb så vi är hemma samtidigt och Alva få vara ligist på dagis.
- Kattmat är inte till för dig, nu blir kissen ledsen när du äter upp all mat för honom. Nu vill jag inte säga till dig fler ggr.
- NÄÄÄÄÄÄÄE!!!
+ ytterligare ett gallskrik med tillhörande tårar och skallningar av golv och väggar. Tätt följt av att all kattmat (den som fanns kvar utanför Alvas mage) kastades ut över det nydammsugade golvet. 5 sekunder senare föll en blomkruka i golvet ute i hallen. *suck*

Räddningen idag var när Alva fick träffa "Mojla" och mamma Vera fick kasta i sig en sallad me Marie. TACK!!!

Jag har govecka den här veckan. Jobbar bara 8-22 på onsdag. Jag ser fram emot morgondagen då jag får vila upp mig på jobbet. Behöver jag nämna att Per är borta å jobbar? Nä förstog väl att du hade fattat det vid det här laget..
Jaja.. ja vet.. ja har bara en unge. Men hon är fasen som 4!!!

Piss å pest å senapsgas

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är en mycket,mycket,mycket duktig mamma...glöm aldrig det i svåra stunder!!;)

2008-05-30 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0