Sykunskaper??!

Haha.. så roligt jag hade igårkväll nere i källaren. Jag provade att sy en klänning till Alva av ett tyg jag sneglat på i månader (tack vare en sjukt duktig tjej som syr egna barnkläder.. mysungar tror jag hennes företag heter)

Jag har ALDRIG sytt ett enda plagg.. på sin höjd en å annan raksöm på nån gardin å kanske lagat ett örngott eller så.. men något mer har det inte blivit för jag vet mina begränsningar. Det finns kanske en logisk förklaring till att med nöd å näppe fick en 3:a i textilslöjd men var toknära att få en 5:a i träslöjd. Jag ska nog hålla mig till mina möbelprojekt i framtiden=)

Alva blev iaf tokglad när hon fick prova "klänningen" imorse.. trots att hon hade feber=(
  

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser ju hur fin som helst ut ju!

2008-05-19 @ 08:41:25
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com
Postat av: Carro

meeeen Habibiiii du ska vara stolt....va fint!!!:D

2008-05-19 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0