Djuriskt roligt!!

Igår var vi till min arbetskompis Kina och tittade på hennes zoo. Dom djur hon inte har är inte värda att nämna. Hon visade upp en vit igelkott, påfåglar, ormar av olika slag å viktklass(de 2 tyngsta var på 8 kg) chinchillor, ödlor, en bauta kanin å sen en hel del vanliga djur. Med mig hade jag såklart Alva men åxå min pappa och mina 2 småbröder. Vi var där i 2½ timme men tiden bara försvann för det var så himla roligt. Alva älskar djur och nu fick hon chansen att klappa allihopa. Hon var inte det minsta rädd för någon av dom.. inte ens storormen, vilket jag tyckte att hon borde vara!!!


 
Klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: Thommy

rackarns en sån massa djur!! å inga småfjoll till djur heller, gen-manipulerad kanin t.ex :)

2008-11-02 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0