Slipp slapp slut

Börjar få ångest för att min govecka snart är över. Nu är det snart 8 v kvar till nästa govecka med endast en arbetsdag!! På måndag börjar jag jobba igen som alla andra. Tycker inte att jag fått mycket gjort.. däremot har jag fått mycke gosaker i magen=)
Veckan började me snålfika hemma hos mig i 2 omgångar. Alvas favorit Mojla kom hit med sina syskon å mammsen, några timmar senare kom halva forsmans liga. På tisdan fick vi storfrämmande av Opus popus(Anneli) och hennes kids Hugo & Tyra. Det fanns betydligt bättre fika hemma här då=) Det har bara tagit Anneli ca 4 år att hälsa på så det var på tiden=) På onsdagen jobbade jag 8-22 och torsd kom momma hit så jag hann göra lite ärenden samt en 3 generations-fika. Idag har jag å Alva bara existerat. Vi har varit slöa och knappt tagit oss ur pyjamasen. Ska visserligen iväg å fira min momma efter maten men annars fortsätter nog slappfredagen. Vi orkar tom inte ens laga mat idag så Per är iväg å köper kyckling souvlaki=)

Slapp ON!!

Klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: annelie

Fyra år?? Näääää....du måst mena månader? Ha ha ha...

Tack för fika!

2008-11-14 @ 22:11:23
Postat av: Ida

Kul att se bilder på Annelis barn, hälsa om du får tillfälle!

2008-11-15 @ 11:43:58
URL: http://idarensar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0