Sofflös..

Nu är den borta. Alva var minst lika bekymrad som mig och sprang fram och tillbaka medan dom bar ut sofforna och alla kuddar. Först slängde hon sig i 2:an å sa "-pojkarna kan inte"!! Sen när vi tog ner henne sa hon "-pojkarna.. kan inte.. mine soffa..dumma!!"

Jag kunde inte annat än hålla med.. ibland önskar man att man kunde göra precis som en 2 åring å bara försöka skydda det som försvinner med sin kropp.. sambon försöker intala mig att det är det här jag vill och att vi ska köpa nån bra bäddsoffs version till källaren.. medan jag in i det sista hoppet, försökte övertyga honom om att ifall dom inte köper den så magasinerar vi den i "Tottebo" tills källaren är färdigrenoverad (år 2020 lr liknande) Jag förlorade. Det brukar inte jag göra.

Alva letar febrilt efter sin(min)soffa..

Kommentarer
Postat av: Celina

Du vinner nog nästa match :)



Snygg soffa ni beställt i alla fall!

När den nya har kommit kommer du ha glömt den gamla för då kommer du vara så ivrig innan den kommit på plats...

2008-09-09 @ 23:22:08
Postat av: Ida

Men herregud vilken tragedi! Det stackars barnet kommer ju att få traumatiska minnen.

2008-09-10 @ 19:24:38
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0