Bloggpaus

De e allt lite trist att endast 4 st kunde erkänna att dom är här och läser. 4 st som jag redan visste så inte blev jag nå klokare av det. Jag som var så nyfiken på att veta vem DU är när jag fick se hur många det är som är här varje dag. Plötsligt känns det inte lika roligt längre.. tror jag tar en bloggpaus iaf på den här bloggen. Jag har ju fler bloggar att "ta hand om"..

Bjuder på några Elinbilder från hennes 6 månaders dag som avslutning så få jag väl se när jag återkommer.

*LYCKA*!!mmmm.. kokosboll=)*mumma*=)Finns det fler?=)Så var den gobiten borta=)
Klicka på bilderna för större format.. som vanligt..


Kommentarer
Postat av: Hugge

Neeeej.. kom tillbaka!!

2009-08-30 @ 21:24:49
Postat av: Silikonbruden??

Jasså du har anonyma läsare du....;) smygare...jag är också en...hehehe...va söt hon är Elin...goding! Vi ses...du har hört att det blir pers.fest i oktober va??

kram

2009-09-01 @ 16:01:25
Postat av: Vera

Hörredu silikonbruden.. tänkte ni köra ett partaj utan att informera mig? Ja få väl se om ja bli bjuden da.. =)

2009-09-01 @ 16:04:17
URL: http://pysselskrubb.blogspot.com
Postat av: Lena G

Jag njuter också av din blogg once in a while. Faktiskt den enda blogg i världen !! som jag följer. Det du! Jaa, så är det. Jag gillar verkligen dina kontemplativa och ändock jordnära kommentarer om livet. Tyckte så mycket om dina funderingar kring morfar. Så jag är en av dem som blir lite ledsen om du slutar. Om du inte slutar för att skriva en bok förståss.......



Kram Lena G

2009-09-02 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0