Då intensivt - nu softa

Här har det varit full fart hela veckan. En massa förberedelser inför dopet som var i lördags. Lite avslappning i stugan blev det åxå när vädret var som bäst. Nu är det gjort iaf och det känns skönt för det har varit fasligt intensivt. Det trista med dop är att allt går så fort. Vi hann inte prata med alla och maten räckte inte till alla men det fanns fika och det är ju huvudsaken=Þ Nu väntar jag/vi med spänning på bilderna från dopet som broder knäppte.. med vår tur så blev det väl inga bra bilder. Vi har ju än inte lyckats med en bra familjebild till tidningen så vi hoppas att det blev nått av värde. Dessvärre lär väntan bli lång. Alldeles föööör lång. Han ska gå igenom bröllopsbilderna som han fota veckan innan först. Aja, jag får väl sysselsätta mig med nått annat under tiden.. träning kanske? Det har lixom inte gått så bra den här veckan men nu är mycket bortgjort så nu borde jag kunna ta mig lite tid.. hoppas jag=Þ

Imorrn börjar Per att jobba igen och Alva ska på dagis.. 3 snåla timmar varje dag, utan lunch, en halv frukt(ryktas det om iaf) och en höjd dagisavgift. Man bli ju vansinnig. Säga upp dagisplatsen? ALDRIG!! Bättre dagis finns inte och jag vill att båda våra juveler ska få chansen att leka och utvecklas där i framtiden. Men fram till att jag börjar jobba igen så blir det dagis och öppnis blandat beroende på vilken tid Alva vaknar på morgonen.. tänker inte ställa väckarn och rycka upp henne för så få timmar.

Nu blire Te-time och film med sambon i soffan=Þ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0