Jag vill vinna!!

Jag vill vinna en filt. Jag har massor av filtar.. men en bra filt kan man aldrig få för många av. Extra roligt om man kan få välja själv hur den ska se ut som. Sambon förstår inte när jag tycker att det är samma sak som hans tycke: "man kan aldrig få för många verktyg". Det är iofs sant.. om man inte har sjuttio-elva hammare eller femtio-tolv skruvmejslar av samma sort.

Hur som helst så vill jag vinna något för första gången i mitt liv.. kommer inte göra det.. men ändå. Satsar man inget så vinner man inte heller. Kravet för vinst är en länk i sin blogg samt en kommentar i bloggerskans blogg.
Gå in där om ni vill vinna en filt.. fast helst inte för då får jag mindre chans på den=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0