Sorterar projekt

Sitter å sorterar bland mina projekt. I huvet. Uj uj uj.. myche på gång nu. Hade förutsättningarna vare annorlunda hade jag hunnit klara av säkert 75% innan knodden kommer. Men nu är det inte så. Fasligt irriterande. Speciellt irritterande att de flesta projekt blir möjliga efter att knodden är här då man egentligen inte har tid. Tjurig som få, med ett bra ögonmått(enligt mig själv) samt lite Vilja, Våld & Vera så ska ja faan fixa det ändå.. vare sig det bli före eller efter knoddkalvning.

Ni nyfikna får hålla ut för vidare redovisning av projekten framöver. Ni andra.. som helt enkelt skiter i det.. får väl blunda eller läsa Hemmets veckotidning??!

Fick just precis en bild från brorsan.. duktig du börja bli=) Fast en skönhet blir ju alltid bra på bild.. å hon ä ju lik mig=)
För att göra lite smygreklam så finns det mer bilder på hans hemsida www.storfot.net

Klicka på bilden för större format

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0