snart bra igen

Jag är på lite bättre humör nu, trots att glassbilen aldrig hittade hit. Både jag och Alva börjar pigga på oss och jag ser verkligen fram emot måndag då jag kan få börja jobba igen. Alva och jag har slete ont på varandra den här veckan. Viljestyrkan och envisheten är något som båda visat flera ggr dagligen på både got och ont. Stackars Alva är så uttråkad av att vara inlåst med mig och hittar på jävelskap för att få dagarna att se annorlunda ut och snabbt ta slut. Jag ha mest velat projektera och inte haft henne ivägen. Som tur är så ha ja vare för sjuk för att projektera men säkert riktigt tråkig att vara med.

Som tur är så ska motti komma hit imorrn å då ska vi förhoppningsvis lämna huset en stund.. första gången för Alva sen ja hämta henne på dagis på fre.efm för en vecka sen. Sen efter lunch ska vi träffa Mojla utomhus.. för säkerhetsskull. Det ska bli skoj!!! Hoppas bara man orkar med det man tänkt göra..
Alva provligger knodd´ns del av syskonvagnen.
Klicka på bilden för större format

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0