Fritt fram

Nu kan det regna bäst F*N det vill.. jag är rustad upp till tänderna.. eller nja nästan iaf=)
För ganska precis 1 år sen fyndade jag ett Mc Kinley regnställ på rean och tyckte ju att nu jädrar fanns det inga ursäkter för att slippa undan promenader. Första regnuskuren kom och jag gick stolt iväg. Kom väl ca 200 m innan jag insåg att det saknades något. Idag har jag kompletterat min pensionärs outfit med ett par låga gummistövlar på skorean för endast 199 flodhästar. Ruggigt sköna att gå i och relativt diskreta. Per tyckte att dom liknade damasker.. men vi få väl se vem som gnäller om blöta fotar nästa gång vi motionerar=Þ Mohaha..

Som utbildad och yrkesskadad fritidspedagog kan man nu använda uttrycket "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" igen. *Klyschigt* Nu är jag så nöjd över mina fynd att jag vill ut och bevisa för hela världen (eller åtminstone för Per) att jag minsann har dom rätta grejerna. Men än lyser solen. Dynga!!

Kommentarer
Postat av: JennyB

Haha...helt rätt! Lustigt, Jag använde mej precis av det uttrycket på FB oxå!!

2009-07-07 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0