Olika

Våra nyvunna "polackiska" vänner har gjort sig hemmastadd det senaste 24 timmar som dom varit mina grannar. Trevliga herrar som mest påminner om myror. Man ser ett huvud dyka upp bakom nån gardin då och då.. ibland kutar dom omkring på gården med något av pappas bråte i sina händer och sen.. *poff* är dom borta igen. Då och då startar dom dammsugaren eller nån annan högljudd maskin som hörs genom de öppna fönstren. Enligt rapport från pappa så har dom redan renoverat klart ett rum utan att han hade bett om det. Dom hittade lite material som jag lyckades få tag på gratis till pappsen. MER MER MER, säger dom och vill ha mer material. Lustiga herrar. Pappa skrattade åt mig när jag grundmålade lekstugan igårkväll.. 
- gör du sånt där själv? Varför lejjer du inte bort det? 
Sanningen är att pappa knappt får göra nått.. dom mer eller mindre rycker verktygen ur händerna på honom. Vart ska det här sluta?=Þ

För övrigt startar mitt nya liv imorrn. Det liiiite mer hälsosamma livet. Jag fortsätter äter och dricker gott.. men rör på dallret istället för att lagra det. Jag tjuvstartade idag så jag ska börja mitt nya liv med en rejäl träningsvärk=Þ För min egen motivation så startar jag ännu en blogg.. mest för min egen skull så jag inte kan smita undan med en massa undanflykter. Sugen på att hänga på försöket att återfå den rätta sizen? Starta en blogg du med så skäller vi lite på varann så det händer nått.. dämit!! Tänker inte flasha med den adressen här, utan den ges till de närmsta som vill hänga på. Hojta till bara..


Kommentarer
Postat av: malin

hallooooo visst hängeer jag på ett måste märkte jag då vi kom hem och provade ett par braller,, skall se om jag får till en blogg =)

2009-07-26 @ 23:30:15
URL: http://www.sevenkids.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Tänkte åxå börja mitt nya liv imorgon haha.. ringde grannen kl nio ikväll å sa att imorrn måste jag börja röra på mej .. sen hur det kommer att gå för en latmask som mej är ett senare problem.. =)

2009-07-27 @ 00:17:36
Postat av: Vera

Malin: snyggt!! Nu kör vi=Þ



Inlägg nr 2.. vem är du då som glömde signa med ditt namn när du skrev inlägget=)

2009-07-27 @ 09:54:57
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det var bara jag hihi.. men jag glömde inte.. det vart nå knas hela tiden när jag skulle skicka iväg inlägget=) /Camilla

2009-07-27 @ 23:45:30
Postat av: malin

haha idag har de inte hänt mycke haha men sprungit runt huset som ett tok har jag gjort =)

2009-07-27 @ 23:55:02
URL: http://www.sevenkids.bloggagratis.se
Postat av: jennyB

jag vill gärna följa din "rörapådököttet"-blogg ;)

2009-07-31 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0