Trevlig helg drick öl och svälj=)

Är såå rackarns trött. Men det var det värt=) Slirade iväg till svägerskan m familj igår och åt nå fruktansvärt god grillad mat, ni är så duktig så man skulle vilja flytta in hos er=) Vi drack en massa gott till åxå=)) Man är ju inte direkt van eller bortskämd med det numera så man känner ju lätt av ett glas vin..hehe=) Vi kom i säng sent.. för sent för en småbarnsfamilj. Tror kl var runt 01.30 när jag la mig och Elin käkade strax efter kl 5 och sen runt 8. Lite frukost och shopping på stan gjorde att man vaknade till lite=)

Köpte bland annat 2 likadana toksöta tröjor på polarn o pyret i för stora storlekar(medvetet val) för att kunna matcha varandra på sommarens partaj och sen på dopet=Þ Alva har röda leggings och Elin har vita som dom ska ha till.


Grattis igen till Forsman lilleplutt.. nu längtar jag tills jag får komma och snusa lite på han=)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0