Uppiggande

Mitt i Alvas magsjuka (som redan verkar gått över?) dimper det in en present eller vad man nu kan kalla det. Sorgligt nog var det inte till mig å det va egentligen inget jag skulle ha önskat mig.. men jag lär ha användning av den varma somardagar då man vill ha en kall öl. ÅÅÅÅÅHH.. ÖÖÖÖL!!! =) Hur som helst så är gratis gott och det gör inget att sambon släpar hem roliga å onödiga prylar.. dagarna som hemmamamma är inte så spännande för tillfället så det mesta förgyller min vardag numera. Dock inte sömnlösa nätter och en magsjuk dotter. Hoppas på förändring snarast. Klurar på en hårfärgning och klippkort på solariet så man inte skrämmer ihjäl nån pensionär på konsum när man köper upp deras blöjlager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0