Guldklimp & blomster

Jag har ju glömt att blogga om en tavla jag målade för ca 1 år sen.. om det nu inte va ännu längre sen. Kan hända att jag redan har visat den.. men nu har den förändrats!! När jag gjorde "tavlan" (om man nu kan kalla den det") så var dom 8 st i familjen. Av nån underlig anledning lämnade jag ett litet mellanrum mellan det som ska föreställa den ena föräldern och en av alla indianerna. Medvetet eller ej det har jag idag ingen aning om.. men jag poängterade för "modellfamiljen" att det fanns plats för fler i familjen.. på tavlan alltså å så blev det till slut=) Grattis igen.. vi väntar med spänning!!

Blir lite glad när jag springer på den där tavlan lite då & då i min pysselskrubb nu när jag har förändrat den. För h*n måste ju vara en liten guldklimp och alldeles speciell som lyckades bli till.. när den egentligen inte skulle kunna bli det=) Därför blev h*n mer utmärkande än de andra.. fast lika betydelsefull som de andra.

Klicka på bilderna för större format

I fredags fick jag för övrigt en blomma av Per. Han tyckte jag behövde lite uppskattning nu när jag kämpar å sliter för att få det här med amning, sömn, barn å hela paketet som det innebär att få tillökning, att gå runt. Oooh yes i really doooo!!!


Kommentarer
Postat av: malin

gullig du e,, känns härligt att läsa efter en helg som denna =)

nu blev de att jag började kika efter plats till den =)

2009-03-22 @ 14:12:21
URL: http://sevenkids.bloggagratis.se
Postat av: malin

glömde ju,, vad skoj att få lite blommor helst när man minst anar de =)

2009-03-22 @ 14:13:36
URL: http://sevenkids.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Tjusigt värre =0). Förresten, hur går det med tavlan jag beställde för snart ett år sen?



Sen, va gulligt av Per att köpa en blomma, man kan ju behöva det efter allt man gör om dagarna.... Ler

Hälsa La Familia

2009-03-22 @ 19:09:13
URL: http://mamma1981.blogspot.com/
Postat av: Vera

Malin: eftersom tavlan inte är beställd så är det inte ett tvång att ta emot.. det vet du=) Jag tycker bara det är roligt att måla och gör det som faller mig in just vid det ögonblicket=) Kram



Linda: svarade dig just på msn=)

2009-03-22 @ 20:40:24
URL: http://rallyvera.blogg.se/
Postat av: malin

vill absolut ha den =) gillar den massor,,

richi blev lite förvånad med,, men digga den han med,,

men vi får ta ses nått nån förmidda =)

2009-03-23 @ 08:43:25
URL: http://sevenkids.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0