Nya tider

Jahapp.. då ha man lämnat ungdomen bakom sig.. ska bara försöka komma på fördelarna med 30 strecket så känns det bättre. Tack allihopa för alla presenter, besök, mail och blogginlägg.

Jag fick en present från släktingarna där ovan på min födelsedag.. himlen öppnade sig och det bara vräkte ner hagel.. stora som mindre flörtkulor!! Är det 30 årskalas så ska det firas ordentligt=) Alva blev arg för att dom studsade på hennes studsmatta utan att fråga om lov=)

klicka på bilderna för större format

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag filmade alltihopa. Man hörde ju inte ens sig själv när man var ute i de där ovädret. Så gissa om det lever om på filmen. Plus att jag fick med vår granne som hysteriskt springer ute och slänger på stora kartong bitar på sin bil för att skydda den...Hehe

2009-05-22 @ 21:40:04
URL: http://mistasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0