Gnäll gnäll gnäll..

Är inne på min 2:a vecka som smygsjuk. En del dagar är jag precis som vanligt men vissa dagar har jag ont i kroppen, feber nån dag, ont i halsen men än så länge inget snörvel. Hoppas att det är över snart. Är lite för rastlös för det här. Det är ansträngande att röra på mig men jag kan inte sitta stilla.. klurigt.

Imorrn ska ja iväg på kurs igen om jag får tag i barnvakt. Per är ute efter vägarna och jobbar och kommer hem på onsdag så det är lite tråkigt här hemma. Ligger dessutom efter tokmycket med tvätten efter våra resor så det håller mig sysselsatt tyvärr.

Nu blir det te-time innan det är dags att sussa. Kidsen vaknar väl toktidigt imorrn bara för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0