Laddar om

Nu har vi kommit hem från sthlm och försöker ladda om både med sömn och tvätt inför våran tripp till Luleå på torsdag. Det ska bli roligt men vi ser inte fram emot resan dit och hem. Men det gick tokbra när vi åkte till och från sthlm så vi hoppas på att det går lika bra igen. Men det är lite trixande för att hålla barnen nöjda. Tur dom har ärvt mitt glada humör.. haha=)

Mässan som jag var på i sthlm blev jag inte så värst imponerad utav. Träffade lite utställare som jag verkligen tyckte om och jag funderar på att ha att göra med i framtiden.. om allt vill sig väl=) Men i övrigt var mässan tokliten och jag hade plöjt igenom den på ca 1 timme inkl en massa surrande med mässfolk.

Idag har jag varit på fritidsgårn en snabbis. Bortsett från när jag jobbat så är det verkligen länge sen man var där=) Men jag skyller på dig Moa=)

Imorgonkväll fortsätter jag min kurs, på onsd ska jag försöka packa klart det mesta och på torsd blir det babysim innan vi drar iväg till Luleå strax efter lunch. Så ser planen ut så länge barnen håller sig friska.. vilket känns lite ostadigt nu. Håll tummarna!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0