Olika

Nu har karl-sloken kommit hem till kaoset. Eller det är ett mindre kaos nu för barnen har fått sina måltider, bytt fulla blöjor, aktiverats klart och hunnit somna. Själv känns det som jag fortfarande är kvar vid lunchen.. den som aldrig hann ätas upp. Hur kan det alltid bli så.. att den ena inte kan sitta still på toan för bajset måste inspekteras (bajset i och utanför toan) och den andra just har kräkts upp vällingen när ett kexrån fastnat i halsen. Vem tar man först? Den som smetar omkring med bajs eller den som är täckt av spya?! Min lunch förblev kall och halvt uppäten iaf..

Till helgen ska vi äntligen göra höst både här hemma och i stugan. Egentligen vet jag inte om jag vågar åka till stugan. Det är nog en massa som blåst sönder där. Sist jag var där hade vårt stora parasoll knäckts av vindarna. Men då fick man ju en anledning till att köpa ett snyggare och bättre parasoll till sommaren. *Oups*=)

Har glömt att göra reklam för en av mina bloggar tror jag?? Hur som helst så är vi några st mammor som provar oss på att sälja barnkläder och tillbehöver via en blogg. Visst funkar det med tradera och blocket också men vi testar och kör så här.. det kostar ju oss inget ifall det inte funkar. Vi har ju fått lite sålt så det verkar ju inte helt omöjligt=Þ För tillfället är det inte så mycket inlagt men kika in då och då för att kolla uppdateringar. Välkomna
http://themamasrensar.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0