Det här med socker..

Per tjatar på mig att jag ska äta mindre godis, dricka mindre coca cola m.m. Pöh!! Som om han vore hälsofreaken himself??! Däremot kan han väl ha en aningens ytterst liiiite rätt. Så därför försöker jag intala mig själv att jag inte behöver den där sockerbiten i min stoora dooner te-kopp. (Kan ju inte börja med avvänjningen på allt.. herreguuud) Ha t.o.m lyckats lura mig själv (dam faan) att om jag dricker sånt där frukt-te så behöver jag ingen sockerbit för det är ju faktiskt  lite väl söt smak i dom teerna. Så långt har jag gått på det.

Men när det kommer till mitt morgonte så tänker jag inte byta ut det mot nått sliskigt frukt-tjafs!! Då vill jag ha mitt Earl Grey och då MÅSTE det va en sockerbit med i smeten. Varför dricka något man inte tycker om? Ja det ska va nånting med alkhol i då i brist på fint öl.

socker med te eller te med socker?


Kommentarer
Postat av: StorFot

Dra ner på Colan och snarret så kan du med gott samvete ha din sockerbit till Earl grey. För i colan är det 2367324st sockerbitar. :P

2010-02-12 @ 22:37:33
Postat av: Celina

1 st sockerbit???

Jag har alltid 3 st i, så du kan gott ha en sockerbit i din stora kopp ;)

2010-02-13 @ 09:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0