"Man är väl en atlet?"

Blir så full i skratt varje gång jag tänker på den meningen. Svårt att återberätta så man förstår det roliga men jag kan säga att det var nån spontanreplik som hamnade lite galet nån gång under studietiden på Mitthögskolan. Min vän Ankiz skrattar gott varje gång jag säger så=) "Man är väl en atlet?"

Hur som helst så drog jag iväg till gymmet igen efter att ha haft ett vansinnigt långt uppehåll av kontinuerlig träning. Har varit hostig i 2 veckor och sen drog ju Per iväg och jobba och jag fick 3 härliga sömnlösa nätter med barnen. Inte ett dugg motiverande. Men idag kom han hem så det var bara att pallra sig iväg. Å duktig va ja åxå.. nå fruktansvärt!! De bidde trappmaskin, Crosstrainer, roddmaskin och löpband under den 1½ timme jag var där.

Ok, löpbandet blev bara en löptur på 6 min för sen tappade jag koncentrationen när någon hade släppt en rejäl fis!! Det luktade surjävla ägg!! Maskinerna står så tätt.. ca 1 dm mellan dom + en rad bakom. Det kunde ha vare vem som helst!! Jag försökte hålla andan.. men hur bra går det att springa och hålla andan i Tjernobylgift? Alla såg så oberörd ut. Jag trasslade in mig i sladden till mp3-spelaren och helt plötsligt dribblade jag omkring med mp3-spelaren på löpbandet. Hoppas inte jag klev sönder den?=) Haha.. vilken syn. Jag bestämde mig för att jag redan hunnit bli en vältränad atlet och gick hem.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahaha fi faan vicket roligt inlägg!!! =D

2010-03-14 @ 20:04:00
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0