Mycke snack å lite verkstá

De blev ingen SPAtripp till södra berget den här helgen. Det fanns inga lediga tider för massage eller ansiktsbehandlingar kvar=( Dessutom har jag och Elin blivit snoriga och hostiga så vi har skjutit upp det till den 20/2 istället. Jag får vackert vara hemma och konversera med Elin istället. Jag ska inte gnälla för våra dialoger har mest bestått av gurgel och dadda-språk från hennes sida. Numera pratas det på helt andra nivåer.. enformig nivå.. men ändå!!

E - Heeej!!
V - nä men hej på dig Elin!!
E - Hej hej!!
V - hej hej på dig med gullgumman min.
E - Hej!
V - Hej igen!
E - Hej hej!!
V - mmm...

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Haha va mysigt med prat! Även om det som sagt är en aning enformigt från början. Theo kan säga mamma emellanåt men jag vet inte om han riktigt sammankopplar ordet med mig. Men det skiter jag i och blir stolt iaf! :D

2010-02-05 @ 10:46:33
Postat av: Carro

Hahahahahahaha! underbart!:D

2010-02-05 @ 12:25:41
Postat av: Veronica

Haha, så låter ju Colin i ett också. Heeej, hej, heeeej. And so on....

2010-02-05 @ 16:19:00
URL: http://mistasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0