Träning, jobb och SPA

Jag klarade mig från fis attacker på gymmet idag däremot var det dålig fart på mig jämfört med igår=( Den här veckan hann det bara bli 2 pass. Mer tid än så har jag inte hunnit skrapa ihop. Per har varit borta och därmed är jag själv med barnen dygnet runt i flera dar=svårt att ta sig till gymmet. Imorgon jobbar jag och direkt efter det åker vi till svägerskans familj i S-vall över helgen. Så det bidde inge mer än så här.. men bättre än inget.

På lördan lämnar vi kvar barnen(förhoppningsvis) hos svägerskan och åker vidare mot SPA på södra berget!!! Det är dags att utnyttja presentkortet jag fick av Per när jag fyllde 30 år. Jag ska unna mig en dyr ryggmassage och ansiktsbehandling med allt vad det innebär. Det är jag värd.. oooh yes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0