blandade småhopp

Hoppla hejsan!! Idag har mina visitkort kommit och det tog bara en mindre evighet att kämpa sig igenom alla lager med packtejp som brorsan hade arrangerat så fint.. inte ens om det varit översvämning eller bombhot hade man kunnat ta sig igenom alla lager med tejp och sen ner i kartongen. Sen har även nedräkningen börjat inför min lilla resa, bara ca 2 dar kvar nu. Flygrädd som saaatan men det är väl bara att se så där fruktansvärt världsvan ut så fixar det sig galant. *intalar mig själv*

I övrigt kämpar jag på med min come back på jobbet, högsta hönsen strular till det lite för mig så jag ska iväg och reda ut saker med bossen imorrn. Ser inte fram emot det men jag vill ju ha lön den här månaden.

Har lyckats få tid över till träning idag + att jag har hjälpt min sambo att kicka igång sin aldeles första egna dator!!! Nu återstår det en hel del klicketi klickande för hans del tills att han inte längre blir rädd för alla felmeddelanden och andra farliga popup-fönster=)

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0