I will survive!!

Jag överlevde flygresorna (uppenbarligen)!! Nu kan man blicka framåt igen och se vart allt leder? Uppförsbackar och motgångar ska väl inspirera och göra en människa/viljan starkare va? Mjaa.. det känns inte så just nu, men jag ska inte ge upp allt för lätt. Har lite nya trådar att dra i.. dragkampen börjar imorrn.

I övrigt kämpar vi på med avvänjning av Alvas nattblöjor och Elins dåliga aptit (hoppas att det beror på tänderna)
Nu på onsd jobbar jag ett fjollpass 10-16 och sen till helgen ska jag jobba de längre passen: 13-13 fred-lörd och lite mildare på söndagen 8-22. Hoppar inte jämfota av lycka men jag har ju själv valt att jobba 40% så då är det bara att bita ihop och sluta gnälla.. jag har iaf tur som har ett jobb att gå till.. en stund till.

Nu ska jag passa på att bestämma vilken TV-kanal jag ska se på nu när jag är ensammen.. inte alltid det lättaste när Per har tagit makten över den=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Jag har gett dig en award/utmaning på min blogg som du gärna får göra om du vill!

/misspiggelin.se

2010-01-26 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0