Zzznark

I helgen har jag premiärjobbat på mitt arbete med ensamkommande flyktingbarn efter föräldraledigheten.  Tanken är att jag endast ska jobba 30% men när jag började nysta upp lite av mina tankar och funderingar på lönekontoret kom vi fram till att jag måste jobba 40% om jag vill ha någon semester till sommaren. Nu måste jag alltså räkna ut hur många arbetspass jag måste lägga till för att kunna kvalificera mig till fler semesterdagar. Helgens arbetstimmar har varit 8-23 på lördag och 13-13(24timmar) mellan söndag och måndag. BLÄÄÄÄ!!

Gjorde ett minihopp i mina planer idag ocksa.. tror jag. Tack till Malin.. min privatnannyÞ

Ikväll kraschlandade jag 2 timmar i soffan efter helgens jobb och 3 nätter med dålig sömn.. den senaste på en tunn madrass på jobbets kontorsgolv(Personalsängen var upptagen av annan personal=Þ(

Nu.. sova igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fy fasen vilka pass! BLÄ som du sa, håller med!!

2010-01-12 @ 19:54:49
Postat av: Lotta

men fy fasen vilka pass! BLÄ som du sa, håller med!!

2010-01-12 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0