1 2 3....10

Tvingades ta med mig Elin på jobbet idag. Det var inte en hel arbetsdag så det kändes lugnt. Hade laddat skötväskan med allt som skulle kunna få henne på bra humör. Majsbågar, kexrån, leksaker, välling osv. Det gick tokbra fram till sista halvtimmen, då slockna hon till slut i vagnen efter lite bök och stök i min famn. Det är inte det lättaste att underhålla en 1 åring i en datasal men hon satt så fint i matstolen som man hänger på bordskanten.

Vi ska få nytt schema på jobbet så det va därför vi satt i datasalen. Jag fattar ännu inget mer än vad jag gjorde imorse. Tanken är att vi skulle haft färdiga tider att laborera med i det dära dataprogrammet. Men det hade vi ju såklart inte. I övrigt var programmet lätt att förstå sig på. Synd bara att varken programmet var rätt inställt eller att vi inte hade rätt arbetstider så det va egentligen rätt bortkastat.

Alva hade haft det kanonbra med lax till lunch och skidåkning på dagis under tiden. Nu varvar jag ner med ett glas cola. Det är jag värd=Þ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0