Insnöad i tövädret

Mjaa.. händer mycket å ingenting här. Jag och Per har börjat gå om varann när det gäller jobb. Imorse kom jag hem från en dygnspass och möter Per i hallen när han drar iväg på några dagars jobbturné efter vägarna. Man blir som lite smyglåst när det gäller träning och andra saker..
Det enda positiva med att han åker iväg är att jag helt plötsligt får en massa energi på kvällarna, målar nån tavla eller syr lite småkrafs. Just för tillfället är jag lite seg efter att inte sovit så värst många timmar på jobbet men jag hoppas att jag ska få oanad överskottsenergi och smyga ner i källaren ikväll när barnen lagt sig. Jag har lite beställningar som jag måste beta av.. roligt roligt=)

Annars njuter jag av +graderna som kom lite oväntat. Ja inte inatt då jag svor över att det droppade på jobbets  balkongräcke hela natten, men i övrigt gillas det. Nu blir det barnvagnspromenader igen.. hur länge det nu är roligt??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0