Frukost för en, tack!

Helt otroligt men sant. Jag har nyss slungat i mig frukost heeeelt själv. Minns inte sist nått sånt hände. Jag brukar oftast ha en sambo som plockar undan allt jag tagit fram innan jag har fikat klart eller så läser han tidningen otroligt långsamt. Allt för ofta har jag åxå en liten varelse med en vilja av stål som bestämt sig för att vi ska dela stol och läsa tidning tillsammans.. å sen äter hon upp alla mina mackor.

Men nu är det alldeles tyst i huset. Sambon å pyret sover. Det va bara att fånga tillfället.

Vi var på 30-års partaj igår. Richi blev nog hemskt nöjd över sina neonrosa foppatofflor med tillhörande attiraljer som blommor å annat krussedull på=) Han fick iofs lite mer vuxenpresenter av oss men tofflorna hade han så länge vi var där iaf=) Vi sniglade hem runt 22 men hamna hos pappa ändå å hux flux va klockan strax före 01.

Ska passa på att greja undan saker man inte vill ha sambo å barn uppmärksamhet på.
Det finns ju lite tvätt att ta hand om.. å en godisskål=)
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0