Ny tavla igen

Vet inte vad jag tycker om den.. lägger ut en bild här så får ni avgöra..
får jag inga inlägg målar jag över den=) Let me know!!!!

Målade duken svart för att jag kände för att ha den grunden att jobba med. Kom sen på att jag hade en ny metallicgrön färg som jag inte hunnit testa men visste inte vad jag skulle måla. Samtidigt spelades Lenny Krawitz - Fly away från datorn.. hux flux satt det 2 fjärilar där men tillhörande text=)

Har lite andra ideér på hur den inte ska så fjantig ut.. lite"brutalare"=)
image42

Kommentarer
Postat av: Ida

Nä. Inte måla över, den var fin ju. Jag gillar formen och färgerna

2008-04-22 @ 19:25:25
URL: http://babyboyblogg.blogspot.com
Postat av: Celina

Helt i min smak, supersnygg tavla!

2008-04-22 @ 19:42:06
Postat av: Arbetskamraten

Mycket,mycket,MYCKET FIIIINT habibiii!;)

2008-05-01 @ 09:31:41
URL: http://carolinegradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0