Varierat

Idag har jag försökt aktivera Alva mellan hostningarna. Vi tog oss en tur med en gammal tung snowracer i skoterspåret. *Bra träning* Vi spanade på hästar och småfåglar. Glömde ta med kameran vilket jag är lite sur över men det kommer väl fler ggr med finare väder.

Fick lov att göra ett provisoriskt lås på insidan av källardörrn idag åxå annars hade jag aldrig fått mina julgardiner klara ifred. Alva hjälper ju mer än gärna till. Hon fick va uppe med Per som sälar i soffan med sin förkylning vilket inte uppskattades. Jag fick höja musiken och slå på en tvättmaskin för att inte höra henne skrika på mig. Vet ju hur det slutar som, jag får dåligt samvete och hämtar henne å sen blir jag irriterad över att hon fingrar sönder saker medan jag ska vara superkoncentrerad.

Fick en sån rolig kommentar på mitt förra inlägg att jag blev riktigt glad här på kvällskvisten. Trodde inte att min ilska, ironi och överdrift skulle trigga igång "fjolla" så mycket.. ja vad säger man? Välkommen åter..?!

Kommentarer
Postat av: FjollaAnn

Hihi!!

Lite kul var det iaf!!

Jag hoppas att du får ut ditt havandeskaps...

Tycker att allt sådannt e ganska knas!

Försäkringskassan verkar tro att man kan göra samma grejjer i samma tempo även fast man är tyngre å svullen!!

Go 4 it!! hoppas du oxå får en trevlig jul! =)

2008-12-05 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0