Sparlåga

Går för tillfället på sparlåga.

Jobbar "grisvecka" på jobbet nu..63.75 timmar ska ja beta av på 6 dagar. Har bara 5 dagar och ca 56 timmar kvar. Per är givetvis på resande fot. För tillfället utanför sitt distrikt (södertälje) för att hämta sin nya jobb-bil inför sitt nya jobb, han kommer hem imorrn natt.. så passande att jag jobbar då!!! Det kommer att köra ihop sig miljontals gånger den här veckan för han ska även iväg till Jönköping på kurs. Men det ska nog funka på nått vis.

Helgen var lite smått intensiv då brorsan med sambo var här för att vi skulle fira pappas 50 årsdag. Så det blev inte många skönhetssömns-timmar inte.. Jag orkar inte ens ta med mig godis skålen ner till målarskrubben för att tillverka ytterligare en flummig tavla=)
På torsd är jag ledig och då ska jag till Birsta och mingla i affärer.. Panduros affär har största prioritet=) Förhoppningsvis utan barn. Det ser jag fram emot.

Det är en himla tur att jag har ett roligt och givande jobb för annars hade jag inte orkat fortsätta.. annars kanske jag skulle kunna knäcka extra som pusseltillverkare för det är det jag pysslar med nu.. pusslar ihop tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0