Jag bara undrar..

Drömde imorse att jag var på min gamla högstadieskola.. som elev eller lärare vet jag fortf inte men mest troligt som lärare eftersom jag reagerade som jag gjorde. Plötsligt uppstår totalt kaos och panik. Alla gråter och kastar iväg sina böcker och skriker ut att det är ingen idé att leva. Jag står där som ett levande frågetecken och får i förbifarten höra att Coolio, Rihanna, DMX, Britney Spears, Metallica, Brad Pitt och MODO Hockey omkommit i en flygplanskrasch i USA!!! Eftersom jag reagerar på att självaste MODO Hockey så tragiskt gått bort måste jag ha varit en lärare i drömmen??!

Jag vaknade våldsamt upp utav att skorstensgubbarna (eller "pojkarna" som Alva kallar dom) klampar upp på vinden och utsidan av taket. I min förvirring vet jag plötsligt inte om Foppas skadade fot numera är en uppbränd fot eller en fot som fortfarande promenerar på Öviks torg.

Nu undrar jag..
1. Vad i hela friden gjorde MODO på samma plan som Coolio & co?
2. Borde jag inte drömma skräck-förlossnings-drömmar vid det här laget? (Inte för att jag vill det direkt)
3. Vad ska lillknodd´n heta? Inte för att det hade med drömmen att göra men det börjar ju lixom närma sig..
och 

Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha ja vilken dröm,, bara skrattar,,

men som du sa du får vara glad att de inte är en dröm om nån skräck förlossning,,

2009-02-24 @ 09:32:47
URL: http://sevenkids.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0