Trött & tjock

Är sååå trött efter shoppingrundan i Birrrsta idag. Har mest suttit still i bilen tur & retur (pappa körde), stått still och väntat på Media Markt, ätit dom obligatoriska Ikea-köttbullarna och provat en amningsBH.. det verkar ju lixom dags för en sån vilken dag som helst=) Ändå är jag så trött i hela kroppen och orkar inte ens gå upp för att ladda en ny film åt Alva.. skickade nyss iväg den ordern till Per ist=) Kan ju ha nått me graviditeten att göra ha ja hört??=)  Hade lite värkar inatt mellan 2 och 6 men inge allvarligt.. tro hur lång tid det ska ta innan knodd´n ä ute?

Gjorde världens fynd idag. Kan inte skriva på vad här, för det kan råka försägas till Per då det är hans födelsedagspresent. Men MediaMarkt auktionerade ut diverse prylar som utgått ur sortimentet eller som det bara fanns ett ex utav. Jag köpte en mackaPer.. (<--- dålig Verahumor) som skulle ha kostat 4700:- men jag betalade bara 1050:- i osprättad förpackning!!! Jag anser att det är en onödig pryl men risken finns att Per får nån fixidé och köper en billigare version i ett svagt ögonblick bara för att han så gärna vill ha en sån där pryl=) Jag har svårt att hålla mig och vill ge han den nu men jag måste häggde mig till 31/3. Dynga!! 

Kommentarer
Postat av: annelie w

Tungt nu va?

Jag håller minnsan spänd koll här för att få läsa om nykomlingen =)..

Sen looooovar jag att komma och hälsa på igen =)!!

Jag gissar på inom en vecka!(inte påhälsningen utan kalvningen då menar jag).

Sköt om dig och lägg över allt "tråkigt"/jobbigt på Per!

Ha nä!

2009-02-23 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0