Mycke nu

Ja har sett till att det är lite för mycket på schemat just nu på både gott och ont. Tycker ju om när det händer saker.. men just nu har det varit ganska mycket ett tag och det lär fortsätta så i ett bra tag framöver. Idag har jag klippt mig och ikväll dundrar jag iväg på kurs, imorrn hoppas jag att jag kan vara med min polare Moa, på torsd är det babysim på morgonen och på efm drar vi iväg till sthlm. Ska hälsa på släktingar och kika på en eller 2 mässor.. min framtid kanske avgörs där.. vem vet?=) Sen hinner vi bara hem för att ha en lika intensiv vecka som avslutas med en till långtripp på torsd då vi ska fira en gammhäck i Luleå som fyller 40 år=)

När vi kommer hem därifrån drar Per iväg och jobbar borta i 3 dagar och den veckan är det dags för hobbyträffen igen åxå.. vad underbart mycket roligt vi har framför oss. Så är jag lite off både här och i verkligheten så vet ni.

Nu drar jag iväg på kursen.. Tjopp!!

Kommentarer
Postat av: Kimmo

Gammhäck..??

2009-09-29 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0